Известие

Collapse
No announcement yet.

Кажете за какво е тази букса?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Кажете за какво е тази букса?

    Колеги казвайте за какво е тази букса ,бяла с три кабела жълт,розов и лилав, намерих я откачена
    и явно си е така още преди да взема колата.Намира се отдясно на цилиндъра на перката на парното под жабката.
    Възможно ли е да е за пасажерския еърбег защото си имам грешка още от както взех колата. И не може да се изтрие при диагностика, което е логично ако е изкючена буксата.
    За сега си седи изкючена, реших първо да питам преди да я
    вкюча.

    http://img593.imageshack.us/i/24112010309.jpg/

    http://img193.imageshack.us/i/24112010310.jpg/

    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

  • #2
    Категорично не е за бега.....Нещо да не ти бачка по врати, джамци, парно или назад към електриката към багажника?
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Прозорците работят, парното също, а в багажника освен лампа какво друго?

      Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

      Comment


      • #4
        За еърбега не е определено. Имай в предвид, че се слагат универсални пакети кабели за екстри. Ако ти липсва екстра - остава свободен куплунг, място за реле, за бушон. Под седалките можеш да имаш такива за отопление и т.н.
        И аз където съм с куп екстри имам свободни
        А и напиши модела и варианта за да видим с какви екстри си
        Last edited by 33Dandy; d.m.y г., 22:56. Основание: доп.

        Comment


        • #5
          Не си с фабрична аларма нали

          Ако е така, най-вероятно тая букса е за централното и е откачена защото управлението му е поверено на алармата.

          А пасажерския бег има ключ отстрани на кората - закрива се от вратата в затворено положение, да не е просто изключен?
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
            Не си с фабрична аларма нали

            Ако е така, най-вероятно тая букса е за централното и е откачена защото управлението му е поверено на алармата.

            А пасажерския бег има ключ отстрани на кората - закрива се от вратата в затворено положение, да не е просто изключен?
            Този ключ не дава грешка
            Last edited by 33Dandy; d.m.y г., 07:33. Основание: правописна грешка

            Comment


            • #7
              Не съм пробвал, но би било логично да индикира, че е изключен тоя бег... защото едва ли се държи постоянно изключен, по-скоро се изключва при определени условия.
              Да набие грешка вече не е логично наистина.
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #8
                Аирбаг контролера познава кога ключа го има или го нема .Кога е включен или изключен аирбага е съвсем друга работа .Когато е извадена буксата от ключа ще записва грешки че го няма .

                Comment


                • #9
                  Имаш предвид че това може да е буксата водеща до патрона от страни който изключва пасажерския еърбег или нещо не съм схванал

                  Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                  Comment


                  • #10
                    Точно за него иде реч - не знам от къде минават кабелите за него - но той е с три жици и е възможно ако е имало накакви интервенции да е изкарана буксата .А и пише грешки в аирбага ...

                    Comment


                    • #11
                      В аутодата пише че ако е изключен пасажерския еърбег действително светва лампата при даване на контакт и остава така.

                      Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
                        В аутодата пише че ако е изключен пасажерския еърбег действително светва лампата при даване на контакт и остава така.
                        С едно уточнение - изключен, но не от ключът

                        Comment


                        • #13
                          Мисля , че ще можеш да провериш по-следният начин - режим за диоди ( зуумер ) - той е звуков при повечето - слагаш едната сонда на захранващата разкачена букса и отваряш капака с предпазителите и започваш да проверяваш един по един предпазителите на техния горен извод , без да ги махаш - където писне , значи има връзка между тези проводници. Изключвам случаите , когато във веригата има реле , което е след предпазителя.
                          Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                          Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                            Не съм пробвал, но би било логично да индикира, че е изключен тоя бег... защото едва ли се държи постоянно изключен, по-скоро се изключва при определени условия.
                            Да набие грешка вече не е логично наистина.
                            Като включиш ключа за да не дава грешка, има един вътрешен резистор (те са два де) дето лъже централата да не светне чека. И спира да ти свети на дисплея при контакт лампата за детска седалка на предната дясна седалка. То този ключ е точно за това - като поставиш детска седалка до шофьора, да изключи възглавницата за да не утрепа детето. Даже на десния сенник има специално предупреждение за това

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщение
                              Като включиш ключа за да не дава грешка, има един вътрешен резистор (те са два де) дето лъже централата да не светне чека. .....

                              Колега, един съвет : Когато не си на ясно с нещо , недей да пишеш неща, будещи насмешка. Това, че се излагаш- май...та му.Но би могъл да заблудиш някой, който иска да научи нещо ново !
                              Last edited by dobromirski; d.m.y г., 08:22.

                              Comment

                              Working...
                              X